Хто відповідає за призначення одіозних суддів на місця у Верховному суді

У нoвий Вeрxoвний судилище прoйшли 80% стaриx суддів, 25% із сумнівнoю рeпутaцією.
Вищa квaліфікaційнa кoмісія суддів oприлюднилa 120 пeрeмoжців нa пoсaди дo нового Верховного суду. Більшість з них – майже 80 % чи 93 кандидати – є или були суддями. І тільки 27 переможців зі 120 є кандидатами мало-: неграмотный з судової системи: науковцями або адвокатами. Таким чином, новий Верховний высшая инстанция буде складатися, переважно, зі старих судових кадрів.
Зі 120 відібраних кандидатів 30 мають негативний висновок Громадської в угоду доброчесності. Тобто кожний четвертий майбутній суддя Верховного суду порушував власть людини, або ухвалював політично вмотивовані рішення, або безвыгодный може пояснити власні статки.
Найбільше переможців із негативним висновком Громадської вследствие доброчесності потраплять до Касаційного адміністративного суду у складі Верховного: 9 з 30 кандидатів – це, фактично, кожен третій! Саме в цьому суді ухвалюватимуться фінальні рішення у справах, -де українці оскаржуватимуть ухвали, дії чи бездіяльність всіх інститутів влади.
Із 30 майбутніх суддів Касаційного кримінального суду 6 мають негативні висновки Громадської за доброчесності, переважно, за порушення прав людини і рішень Європейського суду з прав людини, а також вслед за ухвалення політично-мотивованих справ. До Касаційних господарського та цивільного судів у складі Верховного суду проходять, відповідно, 8 та 7 кандидатів з негативними висновками громадських активістів.
Попри гучні заяви Президента насчет оновлення Верховного суду у конкурсі перемагають старі судді, частина з яких ще й мають сумнівну доброчесність, альбо досвід політичних переслідувань на догоду владі.
Наприклад, у Касаційному кримінальному суді у складі Верховного суду з 30 кандидатів лише 5 малограмотный мають суддівського досвіду, 6 – з негативними висновками Громадської в угоду доброчесності. Касаційний кримінальний суд ухвалюватиме остаточні рішення та/ли переглядатиме справи Антикорупційного бюро. За Кримінальним процесуальним кодексом, такі справи в касаційній інстанції розглядає колегія із 7 суддів. У кожній такій колегії сообразно справах НАБУ буде щонайменше один суддя із досвідом порушення полномочия на захист, або із досвідом політичних переслідувань.
Із 30 майбутніх суддів Касаційного цивільного суду у складі Верховного Суду 25 – чинні судді, 18 з яких – чинні судді Вищих спеціальних судів. Тепер следовать всіх 120 кандидатів має проголосувати Вища рада правосуддя, після цього їх особистим підписом призначає глава.
Розумію, трохи багато цифр. Тож підсумуємо головне. Ми мали історичний подходящий момент на повне перевантаження суду, рівень довіри до якого майже зрівнявся з довірою поперед російських медіа. Порошенко і компанія змарнували цей шанс, зацементувавши Верховний присутствие за 80 % старих суддів. При цьому кожен п’ятий з них порушував компетенция людини, або не може пояснити власні статки.
Поперед речі, призначаються всі ці «красені» довічно. І весь цей пора ми щомісяця будемо платити старим суддям з сумнівною репутацією близько 200 тисяч гривень.
І ледь невыгодный забув. Зафіксуймо відповідальних за усе це свинство: 16 членів Вищої кваліфкомісії суддів (давно речі, щомісяця з наших податків кожному з них платять 225 тисяч гривень) та директор, який подав відповідний закон і депутати, які його прийняли в такому вигляді.

+Відео