Як зaвeсти мaшину, якщo дизeль зaмeрз і нe пoдaє oзнaк життя? Унівeрсaльний рeцeпт відoмий всім, aлe дaлeкo нe кoжнoму дoступний. Прoпoнуємo кількa зaxoдів, які з вeликoю ймoвірністю допоможуть вирішити проблему.
Що робити, якщо дизель замерз? Як вы машину? – це, мабуть, найпоширеніші страшилки, якими лякають початківців-дизелеводів бувалі водії. Ситуація пусть себе і не найтиповіша – принаймні, для українських зим, але зело вірогідна. Факторів, що впливають на пуск дизеля, достатньо, і у вітчизняних умовах експлуатації хоча б Водан з них бодай раз, та проявить себе. Отже, якщо дизель замерз, і ви впевнені, що одесную саме в замерзлому паливі, дійте:
1. Ідеальний варіант – поставити автомобіль для пару-трійку годин у тепло: опалювальний або підземний стоянка, автомийку, цех СТО. Підкажемо ще кілька екзотичних, але вірних варіантів: стоянка пожежних машин (бази рятувальників є в кожному райцентрі), розподільний параграф теплоцентралі (зустрічаються у дворах багатоповерхівок), власне котельня (можна знайти по части високих трубах). Але повний відігрів автомобіля – справа витратна і в часовому, і в грошовому обчисленні.
Якщо дизель замерз, це у першу чергу предвещать, що забився парафіном паливний фільтр. Починати оттаювання обряд з нього – якщо, звичайно, ви упевнені, що через наднизьку температуру парафін безвыгодный випав в усій паливній системі.
2. Глобальне замерзання дизпалива в автомобілі малоймовірно для того української зими – хіба що за вікном мінус 20°С, а у вам в баці і паливній системі через якесь непорозуміння опинилася літня соло-гитара. В наших умовах паливо зазвичай перемерзає у фільтрі і може бути ще – в тих місцях паливопроводу, які проходять у відкритому місці. Почніть з фільтра: щільно накрийте його великою ганчіркою і поливайте її гарячою вплавь з термосу або чайника. При морозі до – 10°С если достатньо 1,5 – 2 літра окропу і 10 хвилин очікування. Парафін, що випав із солярки в фільтрі, знову розчиниться в ній, звільнить фільтруючий елемент і двигун запрацює. За исключением. Ant. с ганчірки лити окріп на фільтр не рекомендується: і витрата води збільшиться, і контрастний душ може спричинити тріщини сверху матеріалі корпусу.
3. Якщо морочитися з термосом і ганчіркою малограмотный хочеться, але є доступ до мережі 220 В, можна прогріти фільтр будівельним феном. Робити це потрібно вкрай акуратно, обдуваючи тулово приладу з деякої відстані і переміщуючи струмінь гарячого повітря в соответствии с всій його поверхні, щоб не викликати місцевий перегрів металу. Цим а девайсом – і з не меншою обережністю – можна відігріти і паливопровід позже, де він доступний.
Використання зимового палива з перевірених брендових АЗС зводить ймовірність замерзання паливної системи по мінімуму. Але не виключає цього зовсім.
4. Можна замінити фільтруючий елемент паливного фільтру новим, якщо такий є і якщо така операція в принципі під силу вы чи комусь із присутніх. Звичайно, якщо паливо зовсім вже маловыгодный відповідає температурі, то незабаром після запуску мотора фільтр знову заб’ється випадаючим парафіном.
5. Щоб відігрітий разве замінений фільтр не забився на морозі знову, додатково можна застосувати такий прийом: в окремій каністрі нагріти впредь до 60-70°C десять – двадцять літрів дизпалива, розчинити в ньому присадку-антигель і влити суміш в лагун автомобіля. Паливо в баку перемішається, нагріється в цілому, і двигун почне працювати. Якщо стынь не сибірський, то цього вистачить до того моменту, если дизель, що працює, прогріється і почне повертати в бак трубопроводом «зворотки» підігріте в підкапотному просторі дизпаливо.
Присадки к запобігання кристалізації парафіну в дизпаливі – ефективний засіб протистояння морозам, але застосовувати їх нужно завчасно.
6. Варіант для лінивих – прогріти підкапотний простір побутовим тепловентилятором. Около цьому відкритий капот потрібно обернути плівкою, пледом, брезентом разве іншим відповідним матеріалом. Звичайно, потрібно стежити за процесом, а тепловентилятор повинен бути справним, із діючим захисним реле получи и распишись той випадок, якщо порушиться циркуляція гарячого повітря помощью зміщення приладу або попадання на нього вашого покривала. Цей спосіб працює, якщо паливний фільтр розташований біля двигуна, а малограмотный під кузовом машини.
Зрозуміло, що коли дизель вже замерз, весить раніше водій вчинив якусь помилку: або заправився дизпаливом далеко не по сезону, або не поміняв вчасно паливний фільтр, аль не залишив машину на ніч у теплому місці. Гарантовано якісне зимове паливо ли превентивне застосування добавок-антигелів допоможуть позбутися таких сюрпризів. А наступного разу ми поговоримо оборона те, як завести машину з дизелем, якщо є підозри получи и распишись те, що винне не загусле паливо, а інші фактори.
Нагадаємо, що нещодавно експерти зясували, наскільки «зимове» дизпаливо є «зимовим».