Чим хороші німецькі автомобілі

Рoзмoвa прo тe, чим xoрoші німeцькі aвтoмoбілі, нe нaстільки нeбeзпeчнa, як дискусія нa тeму: xтo крaщe – «німeць» чи «япoнeць». І тим нe мeншe, aбстрaктнo xвaлити «німців» ми нe будемо – до сей поры пізнається в порівнянні.
Чим хороші німецькі автомобілі, получи и распишись перший погляд, зрозуміло і без дискусій: в очах багатьох вони – самоё досконалість. Але люди, які володіли в різний час никак не тільки “німцями”, а й моделями інших “національностей”, часто мають іншу думку.
Перш по (по грибы) все потрібного домовитися про те, що німецькими ми будемо вважати маловыгодный тільки споконвіку тамтешні Audi, BMW, Mercedes-Benz Volkswagen і Porsche, але і Opel, який виробляється в Німеччині, і навіть американський Ford, європейський підрозділ якого має зовсім чуточку спільного з заокеанською материнською компанією (крім загального гаманця звичайно).

Зазвичай німецький автотомобіль коштує дорожче своего однокласника похоженням з іншої частини земної кулі.
Си, багато моделей німецького автопрому можна віднести до еталонних зразків світової промислової продукції. Вони маловыгодный самотні на цьому технічному Олімпі, але є одна суттєва відміність… “Німці” технічно досконалі, але досконалість ця по (по грибы) теперішніх часів особливого роду – конструктори прагнули до неї за исключением. Ant. с особливого бажання зниження собівартості. І це відбилося на споживчих якостях німецьких автомобілів – что-то (вкоротке хто може заперечити, що такої добротної техніки сверху ринку більше не існує.
В першу чергу це стосується інтер’єру: продумані дрібниці в оформленні та оснащенні салону поєднуються з їх високоякісним виконанням. Оздоблення малограмотный скрипить, всі кнопки натискаються благородно і служать довго, звукоізоляція краще конкурентів…

Огріхи складання нетипові во (избежание машин німецьких брендів. Якщо в них і підводить щось, так це речі, спричинені гонитвою за часом: недосконалий софт бортових систем, недоопрацьовані применимо складні вузли
Приблизно те ж саме можна сказати і оборона ходову частину типово німецьких машин, яку наші досвідчені задание-пілоти оцінюють як добре збалансовану. Тобто вона зазвичай непогано поводиться і получи и распишись швидкісних трасах, і на нерівностях. Нехай підвіска “німців” никак не завжди налаштована на максимальний комфорт, але навіть в “піджатому” варіанті чтобы хороших доріг і швидкої їзди вона дуже рідко гримить нате нерівностях, залишаючись, як кажуть знавці, “щільно збитою”.
В останні років сім-цифра багато які з німецьких автомобілів випереджають марки інших національностей по (по грибы) рівнем присутніх на борту технологій. Наприклад, найбільш досконалі – і возле тому масові – мотори з безпосереднім уприскуванням, наддувом і ще півдюжиною інновацій сьогодні німецькі. І преселективні коробки-роботи передач теж ніхто маловыгодный застосовує так масово, як виробники з Німеччини. Найбагатші набори електронних систем безпеки можна зустріти в борту саме німецьких машин.
Правда, не можна сказати, що весь ця технологічна пишність додала “німцям” надійності, довговічності і ремонтопридатності, скоріше навпаки. Але ми ж говоримо туточки про те, чим хороші німецькі автомобілі, а не чим вони погані…
Із запчастинами поперед “німців” простіше, ніж до східних конкурентів. Хоча б тому, що что крім “оригіналу” існує відразу кілька альтернативних пропозицій від шанованих європейських виробників автокомпонентів. Вони доступні і по (по грибы) ціною, і фізично, оскільки Німеччина, як і європейські склади виробників, від України відносно около.
Майстри кузовного ремонту кажуть, що німецькі автомобілі в середньому мають більш довговічні кузова, оскільки їхній метал краще захищений від корозії.

Перший у світі автомобіль був німецьким: актив Карла Бенца від 29 січня 1886 р. Вам потрібні інші аргументи?
Ще одна добела німецька автопромівська чеснота – добре ім’я. Своїми високими якостями німецькі автомобілі відомі издревле, вони мали високу репутацію і 60, і 70, і 90 років тому. І возьми відміну від деяких конкурентів, які заявили про себя на ринку тільки в 1970-і, а то і в 1990-і роки, хана німецькі марки вважаються престижними. Більш того, відразу чотири німецьких марки визнані преміальними – Audi, BMW, Mercedes-Benz та Porsche.

Більшість німецьких автомобілів в целях європейського ринку складається саме у Європі.
На тлі вищесказаного приставки не- дивно, що машини німецьких марок менше інших втрачають у ціні возле перепродажі. Природно, при покупці “німця” заплатити доведеться теж більше, ніж ради багато інших авто.
Залишилося додати, що зібрана нами інформація в тому чи іншому пункті може безлюдный (=малолюдный) торкатися якоїсь певної моделі – дуже вже різноманітні модельні ряди нинішніх автовиробників. І це ще Водан момент з тих, чим хороші німецькі автомобілі: нам, споживачам, завжди є з чого вибрати.