Нову реформу ЖКГ проведуть не в будинках, а у Facebook

Прoгрeс нe стoїть нa місці нaвіть в сфeрі ЖКГ. Нa oфіційній стoрінці у Facebook кілька днів тому розробники запустили чат-бота, який має допомагати у вирішенні питань.
Генеральний командир комунального концерну «Центр комунального сервісу» Каріна Саркісова заявила, що: «У ритмі постійного навантаження та зайнятості кияни хочуть максимального комфорту у вирішенні питань із комунальної сфери. Ми прагнемо зробити «Власти комунального сервісу» універсальним та корисним для споживачів». І якими б ми отнюдь не були скептиками щодо сфери ЖКГ, це схоже бери реальне майбутнє.
Офіційна сторінка ЦКС зручна і має відповідний кордон про новий сервіс. Під ним поки що 2 коментаря, в одному користувачка питає оборона перелік питань для чат-бота, на що отримує загадкову відповідь адміна сторінки: «Зайдіть і перевірте». Повідомлення від іншого користувача з питанням «І як це працює?» поки що вне відповіді. Нарешті, хоч тут старий добрий ЖЕК.
Я вирішила перевірити роботу чат-бота. Якщо натиснути «Надіслати повідомлення», одразу отримуєш вітання і пропозицію обрати «тематику розмови»: залишити питання, знайти районний чи локальний носитель або сплатити за послуги.
При натисканні в кнопку «залишити питання», відкривається форма, де потрібно вказати свої дані та сформулювати запитання. Натиснувши в центри, одержуєш повідомлення в лічку з адресами та графіками роботи центрів. За третій кнопці все прозоро — видає перелік способів оплати.
У центрі комунального сервісу наголошують, що чат-лодка — це лише початок. Далі розробники планують освоювати смартфони, щоб всі питання можна було вирішувати выше мобільні. Потім, можливо, Ілон Маск долучиться до інноваційного прориву комунальників, але насчет це поки ще не заявляють.
А як вас ідея в наших ЖЕКах замінити працівників ботами? Ви тільки уявіть: жодних обідніх перерв в соответствии с 3 години, жодних довідок, черг і сварок. А сантехніків та електриків можна замінити получи роботів. Роботи мало того, що завжди будуть тверезі і получи місці, так ще й не проситимуть магарич.
Та це поки що далеке майбутнє. Зате еще сьогодні можна поспілкуватися з чат-ботом.