Як перевірити ходову частину при покупці машини

Як пeрeвіряти xoдoву возле пoкупці уживaнoї мaшини нaйкрaщe знaють прoфeсіoнaли aвтoсeрвісу. Aлe нaйгрубіші нeпoлaдки мoжнa виявити і сaмoстійнo – щoб зaпрoсити eкспeртa дo вжe «відфільтрoвaниx» вaріaнтів пoкупки.
Розберемося, як перевіряти ходову быть покупці уживаної машини, розклавши всі етапи у вигляді доступного в (видах розуміння алгоритму. Однак, перш за все зазначимо, що підвіска – одна з тих систем, оцінка роботи якої, навіть у нового автомобіля, если багато в чому суб’єктивною. Вся справа в особистих уподобаннях водія: наскільки быть без (ума він плавну їзду, наскільки вимогливий до акустичного комфорту в салоні і які його вимоги накануне керованості.

Ходова частина більшості масових моделей сьогодні влаштована вразброд і здебільшого служить довго навіть на наших дорогах.
У деяких машин ходова согласно суті жорстка, з неприємними струсами на вибоїнах, проте з відточеною керованістю, рядом мінімальних кренах в швидкісних поворотах. Такі наприклад, багато Seat, деякі з Citroen, будто? і майже все купе і решта «запальничок». Інші, навпаки, подібно народним ЗАЗ/Daewoo Lanos, Renault Logan і Duster м’які настільки, що майже бесшумно поглинають навіть вітчизняні ями і асфальтові провали. Зате вони можуть здатися валкими в швидкісних дорогах.
Загалом, те, що одному може здатися комфортним і плавним ходом соответственно нерівностях, іншим, більш «гарячим» драйвером може бути оцінено як несправність амортизаторів і сайлент-блоків.
Тому ми постараємося розповісти тільки ради ті «симптоми» в роботі ходової, які однозначно свідчать насчет несправності або знос деталей. Нарешті, розбираючись, як перевіряти ходову подле покупці уживаної машини, пам’ятайте, що ваш інструмент в даному тесті – ваші власні вуха, ваші вібро-сенсори – це обрезки на педалях і руки на кермі.
Як перевірити підвіску сверху тест-драйві:
1. Готуючись до пробного тест-драйву, продумайте заздалегідь рейс. На ньому повинні бути ділянки з поворотами і нерівностями, добре було б поїздити объединение бруківці, трамвайних коліях. Грунтовка менш бажана, оскільки грубих, «гострих» ям держи ній не буває, а згладжені хвилі та колії без- демонструють більшість несправностей.

Усі разом деталі-”розхідники” у підвісці зношуються рідко. Зазвичай є Водан-два компоненти, яких заміняють частіше за інші.
2. Для дорозі з рівним профілем машина не повинна ухилятися в бік від прямолінійного руху, якщо навіть никак не тримати кермо. Якщо автомобіль тягне в сторону, значить, як мінімум порушений спуск-розвал – кути встановлення коліс. Але відводити в бік можуть і нерівно стерті шини, і зношені деталі ходової частини, і найстрашніше – перекошений після колишньої аварії комби. Загалом, якщо машину «тягне» — значить, її обов’язково потрібно перевіряти нате стенді того ж розвалу-сходження.
3. Коли машина неспішно котиться, без запинки притисніть педаль гальма і прислухайтеся: в момент гальмування у вигляді клацання разве легкого стуку іноді виявляють себе люфти в з’єднаннях підвіски.
4. Загальмуйте з більшої швидкості і трохи енергійніше, “прислухаючись” руками впредь до поведінки рульового колеса. Якщо машину потягне в сторону, делать погоду, є проблеми з гідроприводом гальмівних механізмів, точніше – з колісними циліндрами разве з головним циліндром. На кермі і гальмівній педалі не повинно бути вібрацій, якщо є – подобно, деформовані гальмівні диски (сподіваємося, спрацьовування ABS ви зможете відрізнити?). Залізний скрегіт з гальм свідчить насчет зношені колодки.
5. Стоячи на місці з працюючим двигуном, кілька разів натисніть получай гальмівну педаль, вона повинна опиратися кожен раз з однаковим зусиллям. Хід педалі теж малограмотный повинен змінюватися.
6. На нерівностях справний автомобіль видає тільки глухі звуки, якими він відгукується бери бугри і ями. Брязкіт, дзвін, жорсткі удари, вібрації говорять ради те, що машину неодмінно потрібно показати професіоналам автосервісу (втім, це неодмінно потрібно зробити з не поминай лихом-якою машиною, яку ви відберете для покупки).

Візуальний огляд ходової быть виборі вживаної машині має сенс лише коли є підйомник либо оглядова яма. В такий спосіб, як на фото, щось важливе помітити важко.
7. С целью тестування амортизаторів машину потрібно струснути у вертикальній площині, наприклад, получи низькому бордюрі або лежачому поліцейському. Машина після цього малограмотный має розгойдуватися, коливання повинні відразу згаснути. Також для втрату ефективності амортизаторів можуть говорити дрібні дробові стуки возьми низці асфальтових хвиль, хоча подібним чином рапортують насчет свій швидкий кінець і шарніри підвіски – кульові опори, сайлент-блоки, втулки.
8. Важливо перевірити торс колісних підшипників, оскільки у багатьох моделей вони змінюються лише в зборі з маточиною. Однак, получи и распишись слух це зробити дуже важко – їхній глухий рокот нетренованим вухом важко виділити на тлі шуму шин і трансмісії.
Нате завершення знову дозволимо собі нагадати про необхідність показати Водан-два остаточно “відфільтрованих” автомобілі механікам на СТО. В такой мере, підвіска на перший погляд влаштована простіше двигуна альбо трансмісії. Але у деяких моделей ходова зроблена так, що її уход може вилитися в досить помітні суми. А тут уже в целях винесення остаточного вердикту потрібні досвід і знання професіоналів.